« »
October 28, 2013 | 10:47 AM

Assalamualaikum :)

Kenal tak sape perempuan kat atas nie? Sesiapa yang suka tengok Running Man tu mesti kenal. Dia la Ace Song Jihyo. Atau lebih dikenali dengan Mongji. Ehee. Btw, saje je gedik nak post pasal nie kat uols. Mwahaha. Tak suka boleh tekan pangkah merah kat atas tu. Hehe. Babai~

Ok. Kepada yang masih setia menanti, trimas yaw. Berkaitan dengan Mongji berhijab nie, gambar asal nie adalah gambar Heliza Helmi. Alaa yang comel tu :D Jap, nak letak gambar dia.


Hah. Nie Heliza tu. Cantik kan dia. Heee :) Sebenarnya, tujuan asal aku edit gambar Jihyo pakai tudung nie disebabkan twitcon aku yang sebelum nie. Aku pakai twitcon nie haaa;


Jihyo yang cantik. Hoho. Then ada lah sorang sahabat aku nie cakap lebih kurang gini, "Eh, kau apasal pakai gambar yang tak tutup aurat nie? Cepat tukar gambar yang pakai tudung. Ish. Teruk betul! Wanita Islam, tutup la aurat!" /beliau berkata dalam nada yang serius tapi bergurau/ then aku pun ikut la cakap dia. Haha. Disebabkan aku nie jenis tak suka sangat nak buat gambar aku jadi gambar twitcon, so aku edit la gambo Jihyo tu.

Dengan kecanggihan dan kehebatan Photoshop CS5, aku pun edit la dua gambar atas nie dengan teknik potongan, gabungan, pencahayaan, pengubahsuaian dan macam macam -an -an lagi, maka terhasil gambar yang atas sekali tu. Heheh. Tapi entah kenapa, apa dan bagaimana gambar tu boleh tersebar secara meluas. Ceh. Meluas la sangat. Tetiba ramai kawan2 kat fesbuk dan twittah menggunakan gambar Jihyo tu. Hmmm. Tapi sekarang dah ok. Haha. Dah takde yang guna dah kot. Aku je yang tak tuka2 lagi twitcon aku tu. Nanti sahabat aku tu bising pulak kalau tukar gambo tak tutup aurat lagi. Hikhik :p

Extra picture /gedik nak extra jugak/

/Pakwe aku lolol/

Lots of Love;
Yana♥

Labels: , ,



7 Comments

Blogger aishah said...

Cantiknya Song Ji Hyo pakai hijab *O*

 
Blogger Niesa said...

hahaha...cantik sgtttt!suka tgk muka ji hyo berhijab.. terbaeekk!

 
Blogger chichi said...

yana la yang edit gamba tu? waa gamba tu popular laa...
comel & cantik sangat ! nampak mcm real !! pandai yana edit ;ㅅ; /jeles kejap/

 
Blogger Chimi ♥ said...

@Nurul Sofiyah a'ah. tapi tak sangka boleh jadi. fes time buat. haha. tu pun main2. bila try edit lagi sekali terus tak jadi. lol xD

 
Blogger Unknown said...

Gary memang terbaik pakai baju melayu

 
Anonymous Nurul Naili said...

song jihyo dan kang gary memang nampak cantik kalau pakai baju melayu. terbaikkkkkkk.

 
Blogger Unknown said...

Oh awakkkk laaa yg edit gambar ni? Merata orang pakaiii .. Muah cikedd ^^,

 

Post a Comment

No harsh word here please. Thanks for the comments :)



|


Disclaimer



This blog belongs to me and me only. All items made by me unless stated in credit section below. No ripping, spamming and copying w/o my permission. Respect me and I'll respect you. Thank you :)






Credits


This template 100% made by me. Akira Himesama. With little help from my old skins and Dinamic Drive. For header and background, I used Photoshop CS5. Color got from HTML color code. Font from Dafont and Google Web Font. Gifs picture made by me and some taken from Tumblr. Other image get from We♥It, Google and Tumblr. Kindly inform me if I'm using your materials but i don't mention here. (c) Copyright by Akira Himesama. All right reserved 2012 (c)